Ponuka služieb
Čo robíme
1
Identifikácia potrieb klienta
Základom spokojnosti klienta je pochopenie a splnenie jeho vízií. Z tohto dôvodu kladieme dôraz na individuálny prístup ku každému klientovi a aktívne poradenstvo pri identifikácii jeho potrieb.
Budúcim klientom ponúkame možnosť osobných konzultácii v sídle našej spoločnosti.
Našou prioritou je nielen úspešné ukončenie projektu, ale hlavne spokojnosť klienta a udržanie jeho dobrého mena a našej spoločnosti.
2
Projektový manažment
je komplexné poskytnutie služieb klientovi pre všetky fázy stavebného projektu:
- Prieskum trhu
- Prieskum konkurenčného prostredia
- Odhad rizík
- Vyhľadanie a výber vhodnej lokality
- Preverenie právneho stavu záujmových nehnuteľností
- Preverenie súladu investičného zámeru s územným plánom
- Komunikácia s úradmi, inštitúciami, štátnou správou a samosprávou
- Vypracovanie posudkov, expertíz a štúdií k výstavbe
- príprava podkladov pre architektonickú súťaž
- zabezpečenie/výber architektonickej štúdie
- vypracovanie finančných odhadov
- zabezpečenie prieskumov potrebných na vypracovanie projektovej dokumentácie
- zabezpečenie a posúdenie projektovej dokumentácie k územnému konaniu
- prerokovanie dokumentácie s dotknutými orgánmi, organizáciami a osobami
- zabezpečenie vyjadrení a stanovísk k územnému rozhodnutiu
- zabezpečenie právoplatného územného rozhodnutia
- zabezpečenie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie
- zabezpečenie právoplatného stavebného povolenia vypracovanie rozpočtov, harmonogramov výstavby
- organizovanie a vyhodnotenie tendrov na zhotoviťeľa stavby odborné a právne poradenstvo pri uzatváraní zmluvných vzťahov
- spolupráca s projektantom pri vypracovaní realizačného projektu
- kontrola súladu stavebných prác s projektovou dokumentáciou
- spolupráca so stavebným a cenovým manažmentom
- kontrola postupu prác v porovnaní s harmonogramom výstavby
- kontrola finančných nákladov
- riadenie a odsúhlasovanie zmien projektu
- odsúhlasovanie dodatkov k zmluvám
- kontrola dokumentácie pre účely kolaudácie
- zabezpečenie kolaudácie
- uvedenie diela do prevádzky
- riadenie odstraňovania vád a nedorobkov
- záverečné vyhodnotenie projektu
- riadenie procesu odovzdania projektu do užívania
3
Stavebný a cenový manažment
Stavebný a cenový manažment je komplexné poskytovanie služieb klientovi v procese realizácie projektu. Obsahuje najmä riadenie projektu, koordináciu ľudských a technických zdrojov, kontrolu kvality, kvantity a ceny, správy a analýzy, reporting, aktívne poradenstvo klientovi.
- vypracovanie harmonogramov výstavby
- návrh modelu obstarávania
- vypracovanie finančných odhadov
- organizácia a vyhodnotenie výberových konaní
- odborné a právne poradenstvo pri uzatváraní zmluvných vzťahov
- poradenstvo cenového manažmentu
- riadenie a kontrola stavebných prác
- koordinácia zhotoviteľov
- výkon
stavebného dozoru
- výkon
technického dozoru investora
- organizovanie kontrolných dní
- kontrola kvality prác a stavebných materiálov
- výkon
cenového manazmentu
- vypracovanie reportov pre financujúce banky
- kontrola súladu stavebných prác s projektovou dokumentáciou
- kontrola postupu prác v porovnaní s harmonogramom výstavby
- výkon
koordinátora BOZP
- riadenie zmien odsúhlasovanie dodatkov k zmluvám
- riadenie procesu preberania stavby
- kontrola dokumentácie skutočného zhotovenia diela
- zabezpečenie kolaudácie uvedenie diela do prevádzky
- riadenie skúšobnej prevádzky
- riadenie odstraňovania vád a nedorobkov
- záverečné vyhodnotenie nákladov
- príprava dokumentácie pre správu a prevádzku budovy
- skompletovanie a odovzdanie dokumentácie klientovi
- súčinnosť pri riešení reklamácií
4
Riadenie projektu
Úspešnosť projektu závisí od správneho nastavenia štruktúry riadenia projektu, s využitím kvalifikovaných ľudských zdrojov.
Zobraziť diagram